Panel používateľa

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru ?

Pokiaľ dôjde k situácii, že sa Vám tovar poškodí v dobe plynutia zákonom stanovenej záručnej lehoty (ak nie je uvedené inak) z dôvodu výrobnej vady, kontaktujte nás e-mailom, telefonicky, alebo osobne.
Tento tovar nám pošlite na našu adresu, priložte vyplnený REKLAMAČNÝ FORMULÁR , záručný list, resp. kópiu daňového dokladu, ktorý ste obdržali spolu s tovarom pri jeho doručení.
My tovar prevezmeme a postúpime servisnému stredisku danej značky, ktorý tovar posúdi, či sa na charakter poškodenia vzťahuje záruka. Ďalej posúdi, či je tovar opraviteľný, alebo je nutná výmena za nový. Následne vykoná potrebné opatrenia (oprava , výmena), zapíše spôsob opravy do záručného listu a tovar bezodkladne posiela k nám, alebo priamo k Vám, v závislosti od dohody.

Upozorňujeme, že evidentné poškodenie, ktoré nebolo spôsobené výrobnou závadou, alebo bol tovar poškodený nesprávnym či neadekvátnym používaním, nie je predmetom reklamácie a všetky náklady na transport tovaru znáša zákazník.

 

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.
Používanie analytických nástrojov nám umožňuje lepšie porozumieť potrebám našich návštevníkov a tomu, ako používajú našu stránku. Môžeme použiť nástroje prvej alebo tretej strany na sledovanie alebo zaznamenávanie vášho prehliadania našej webovej stránky, na analýzu nástrojov alebo komponentov, s ktorými ste interagovali alebo ste ich používali, zaznamenávanie udalostí konverzií a podobne.
Môžeme používať súbory cookie a nástroje tretích strán na zlepšenie ponuky produktov a/alebo služieb našej alebo našich partnerov, jej relevantnosti pre vás na základe produktov alebo stránok, ktoré ste navštívili na tejto webovej stránke alebo na iných webových stránkach.

Prihlásenie