Panel používateľa

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru ?

Pokiaľ dôjde k situácii, že sa Vám tovar poškodí v dobe plynutia zákonom stanovenej záručnej lehoty (ak nie je uvedené inak) z dôvodu výrobnej vady, kontaktujte nás e-mailom, telefonicky, alebo osobne.
Tento tovar nám pošlite na našu adresu, priložte vyplnený REKLAMAČNÝ FORMULÁR , záručný list, resp. kópiu daňového dokladu, ktorý ste obdržali spolu s tovarom pri jeho doručení.
My tovar prevezmeme a postúpime servisnému stredisku danej značky, ktorý tovar posúdi, či sa na charakter poškodenia vzťahuje záruka. Ďalej posúdi, či je tovar opraviteľný, alebo je nutná výmena za nový. Následne vykoná potrebné opatrenia (oprava , výmena), zapíše spôsob opravy do záručného listu a tovar bezodkladne posiela k nám, alebo priamo k Vám, v závislosti od dohody.

Upozorňujeme, že evidentné poškodenie, ktoré nebolo spôsobené výrobnou závadou, alebo bol tovar poškodený nesprávnym či neadekvátnym používaním, nie je predmetom reklamácie a všetky náklady na transport tovaru znáša zákazník.

 

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie